Friday, September 3, 2010

salam....
wanna share a beautiful lyric of song bg sesiapa yg tgerak hati untuk mengunjungi laman sepi lg humble ini....
[everyday my Bajjah will play dis song...everywhere...lagi2 bila tgh down..lupa probs jap bila dgr neh]

EDCOUSTIC-Aku Ingin Mencintai-MU

Tuhan betapa aku malu
atas semua yang Kau beri
padahal diriku terlalu sering membuat-MU kecewa
Entah mungkin karna ku terlena
sementara Engkau beri aku kesempatan
Berulang kali
agar aku kembali
dalam fitrahku sebagai manusia untuk menghambakan-MU
betapa tak ada apa-apanya
aku dihadapan-MU

Aku ingin mencintai-MU
setulusnya
sebenar-benar aku cinta
dalam doa
dalam ucapan
dalam setiap langkahku
aku ingin mendekatimu-MU
selamanya
sehina apapun diriku
kuberharap
untuk bertemu dengan-MU
ya Rabbi......

Entah mungkin karna ku terlena
sementara Engkau beri aku kesempatan
Berulang kali
agar aku kembali
dalam fitrahku sebagai manusia untuk menghambakan-MU
betapa tak ada apa-apanya
aku dihadapan-MU

Aku ingin mencintai-MU
setulusnya
sebenar-benar aku cinta
dalam doa
dalam ucapan
dalam setiap langkahku
aku ingin mendekati-MU
selamanya
sehina apapun diriku
kuberharap
untuk bertemu dengan-MU
ya Rabbi...... (3x)


[ya Rabbul 'Izzati, jadikan aku kekasihMu dalam hidup ini,
biarlah kasihMu mendahului segala-galanya,
kurniakanlah rindu berpanjangan terhadapMu dalam jiwa ini,
jadikan segala amalku sebagai usaha mendapatkan cintaMu,
aku hamba yang sangat hina tapi aku tahu Engkau dekat....]-addawaa'

{missing someone yg sedutkan lagu ni dalam my Bajjah.may Allah will owez b wif u dear)

1 comment:

  1. remedying the soul:: that's what I feel when I first heard it played in my friends car, on my way to attend a leadership course last June... it's indeed, soothed me @the hardest time

    ReplyDelete